مدیریت تبلیغات و برندسازی

آیا مدیریت تبلیغات و برندسازی مهم است؟ برای مدیریت تبلیغات و برندسازی چه تکنیک هایی وجود دارد؟

از قدیم الایام برای افزایش میزان فروش یا خدمات رسانی از روش های تبلیغاتی میدانی مانند چاپ تراکت و پخش آن و یا بازاریابی کلامی استفاده کی گردید. اما با مرور زمان و با زیاد شدن کسب و کارهای اینترنتی همه برای رقابت و موفقیت در عرصه ی کاری خود به دنبال راه های نوین و موثر برای بازاریابی و تبلیغاتی هستند. تیم متخصص تیکو با استفاده از روش های کاربردی همچون ایجاد کمپین های تبلیغاتی google adwords، پروموشن و شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام به شما برای رسیدن به موفقیت کمک خواهد کرد.

با ما همراه باشید تا شما را با هر یک از این روش ها آشنا کنیم.

مدیریت تبلیغات و برندسازی

مدیریت تبلیغات و برندسازی با بهره گیری از شیوه های نوین انجام می شود

با افزایش کسب و کار در دنیای اینترنت به منظور بالا رفتن میزان فروش و خدمات رسانی، بهترین راه استفاده از تکنیک های تبلیغاتی نظیر ادوردز و شبکه های اجتماعی می باشد.

این نکته و واقعیت را فراموش نکنید که نمی توانید از اینترنت و دنیای مجازی فرار کنید. اگر کسب و کاری دارید باید در حوزه ی دیجیتال هم برند خودتان را معروف کنید و به همه بشناسانید.

اقداماتی را که در آژانس مدیریت تبلیغات و برندسازی تیکو انجام می دهیم شامل موارد زیر می باشد:

1) ایجاد کمپین های گوگل ادوردز

تا به حال به آدرس سایت هایی که در صفحه نتایج گوگل با علامت AD نمایش داده می شوند، دقت کرده اید؟ این علامت نشانه ی چیست؟ یکی از مطمئن ترین و تخصصی ترین سیستم تبلیغاتی ارائه شده توسط گوگل، google ads می باشد. تبلیغ کنندگان برای نمایش آگهی تبلیغاتی خود هزینه ایی به صورت روزانه برای کلمه ای خاص پرداخت می کنند و گوگل با هر کلیک و ورود کاربران مبلغی را از هزینه پرداختی کسر خواهد کرد. از آنجایی که میلیون ها کاربر روزانه از گوگل برای جستجو استفاده می کنند با ایجاد کمپین های google ads و بهینه سازی آن توسط افراد متخصص در صفحه نمایش جستجو از دیگر رقبای خود متمایز خواهید شد.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل

  • مقرون به صرفه بودن آن به دلیل کسر هزینه از اعتبار در صورت کلیک کاربران و کنترل کامل بر میزان مبلغ پرداختی
  • نتیجه گیری سریع نسبت به سئو وب سایت
  • امکان تعیین کاربران مورد نظر یعنی کاربرانی که در یک منطقه جغرافیایی خاص قرار دارند یا دارای دستگاه موبایل و کامپیوتر هستند
  • امکان نمایش تبلیغ خود در زمان و مکان مشخص
  • عدم کسر هزینه در صورت کلیک های تکراری
  • دریافت ترافیک ارگانیک
  • نرخ بازگشت سود در صورت طراحی و اجرای درست کمپین تبلیغاتی
مزایای مدیریت تبلیغات و برندسازی

2) پروموشن اینستاگرام روشی برای مدیریت تبلیغات

یکی دیگر از راه های بازایابی و مدیریت تبلیغات و برندسازی به منظور افزایش فروش و خدمات، پروموشن می باشد. به عبارت ساده پروموشن مجموعه ای از عملیات نوین و کارآمد و خلاق است که به بهبود فرایند تبلیغ و ترویج و ایجاد نیاز در مشتریان برای استفاده از محصولات و یا خدمات شما صورت می گیرد و هدف آن آگاه سازی مشتریان بالقوه از ویژگی های محصولات می باشد. شرکت های دیجیتال مارکتینگ در زمینه تبلیغات برای آن که میزان فروش محصولات و خدمات بالا برود از انواع روش های پروموشن استفاده می کنند که مهم ترین و کاربردی ترین آن ها پروموت اینستاگرام می باشد چرا که این برنامه محبوبتربن و پرمخاطب ترین اپلیکیشن می باشد. اگر صاحب وب سایتی برای کسب و کار خود هستید اینستاگرام با توجه به قابلیت های بی نظیر خود به شما این امکان را می دهد تا با داشتن یک صفحه ی اختصاصی در بیزینس خود پیشرفت چشم گیری داشته باشید. پروموت مزایای ویژه ای برای شما صاحبان تجارت به دنبال خواهد داشت از جمله:

  • مدیریت تبلیغات و انتخاب مخاطبان خاص
  • تعیین زمان برای نمایش تبلیغ
  • امکان بازاریابی در سطح وسیع
  • ثبت آدرس سایت فروشگاهی خود روی پست های اختصاصی
  • اطلاع از آمار بازدیدکنندگان

  3) تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( تبلیغات گسترده تلگرامی و اینستاگرامی)

امروزه افراد زیادی از رسانه های اجتماعی استفاده کرده و خود را با آن ها سرگرم می کنند در نتیجه این شبکه ها می تواند فرصت مناسبی برای جذب مشتریان بالقوه و تبلیغ برند باشند. از مهم ترین ویژگی های شبکه های اجتماعی اینست که مخاطبان را به تعامل با شما دعوت می کند. اما سوالی که مطرح می شود اینست که در چه شبکه هایی می توان بازاریابی هدفمندتری را شروع کرد و چه سودی برایتان خواهد داشت؟ از بهترین و پر مخاطبترین شبکه ها، تلگرام و اینستاگرام هستند که هر یک مزیت های زیادی را به همراه دارند اما به صورت کلی هزینه پایین نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی، دسترسی به مشتریان بیشتر و قابلیت راه اندازی نظرسنجی را می توان از مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی محسوب کرد.

تبلیغات گسترده تلگرام

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان مردم است. در نتیجه بستر مناسبی برای قرار دادن بنر یا پست تبلیغاتی خود در کانال های مطرح و پرببینده می باشد با این کار شما می توانید کاربران و مشتریان زیادی را برای فروش و ارائه خدمات جذب نمایید. قراردهی پست ها در این کانال به صورت زیر می باشد:

  • آخرین پست در کانال: برای مدیریت تبلیغات، بنر و پست مربوط به بازاریابی را برای مدت مشخص به عنوان آخرین پست ارسالی در کانال قرار دهید.
  • پست ویژه: مدیر کانال پست را در میان دیگر پست ها قرار می دهد تا توجه مخاطبان را به پیام شما جلب نماید و پس از استقبال و بازدید زیاد، آن را reshot می کند.
  • پست آزاد:  شما با این روش می توانید پست خود را در هر زمان و مکان در کانال تلگرام قرار دهید تا بازید آن را بالا ببرید اما یکی از مهم ترین معایب آن ریزش اعضا به دلیل مشاهده زیاد پیام تبلیغاتی خواهد بود.

تبلیغات گسترده اینستاگرام یکی از راه های مدیریت تبلیغات و برندسازی

اینستاگرام نیز همانند تلگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که بستر وسیعی را برای انتشار پیام تبلیغاتی به با کی از روش های زیر را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد.

  • بازاریابی از طریق استوری در اینستاگرام به همراه لینک یا بدون لینک به منظور افزایش ترافیک ورودی به سایت و آگاه سازی افراد نسبت به خدمات و محصولات
  • اشتراک گذاری تبلیغ به صورت پست ویدیویی یا عکس در ساعتی مشخص

جمع بندی: همانطور که اشاره نمودیم برای انجام و مدیریت تبلیغات لازم است افرادی که آگاهی و مهارت کافی دارند عملیات تیلیغاتی را به دست بگیرند تا بتوانند شما را برای رسیدن به هدف خود یاری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با مشاورین ما تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

همین حالا مکالمه را شروع کن